raspuns

miercuri, 14 iulie 2010

ce a insemnat Madalina pentru tine?


singura mi-am pus intrebarea asta, iar raspunsul e vag, deloc conturat...

am crescut cu muzica ei, cu prezenta ei, am admirat-o, foarte tarziu am inceput sa ii iubesc muzica, adica intre momentul in care am ascultat-o prima oara si momentul cand am inceput sa ii iubesc muzica e o distanta foarte mare in timp, pentru ca abia undeva pe la 15-16 ani am inceput sa fac diferenta intre acea femeie frumoasa care canta "Fata draga..." si acea voce dumnezeiasca...asta s-a intamplat ascultant "Stai langa mine mama" o piesa care m-a urmarit mult timp, acum ma bantuie.

din momentul in care am ascultat acea piesa am vazut-o pe Madalina altfel, am simtit-o aproape de inima mea, cum o simt si acum...

Madalina va ramane langa inima mea, la fel cum vor ramane si multe din piesele ei care imi sunt dragi.

perioada asta din iulie e o perioada neagra pentru mine pentru ca am pierdut in ani foarte mult, astazi s-a mai adaugat o durere.

sper ca Dumnezeu sa nu planga cand ii va asculta vocea.




Asculta mai multe audio Muzica



Stai langa mine mama - Madalina Manole



Condoleante familiei!

0 comentarii: