poezie

vineri, 16 iulie 2010

Te salut, generatie in blugi!



daca sufletul tau intelege

de la rock pan-la imnuri si rugi,

te salut, tineret in adidasi,

te salut, generatie-n blugi!



exista niste oameni pe care ii iubesc,

au varsta constiintei si-apartenentei mele,

se invartesc in jurul a douazeci de ani,

se dau crocanti si smecheri si vor sa fie stele,



sunt, uneori, teribili, si, alteori, vulgari,

parintii spun adesea ca nu mai stiu sa-i creasca,

dar tineti bine minte, voi, cei scarbiti de ei,

ca ei sunt, la nevoie, armata romaneasca.



exista niste tineri marcati de folk si rock

ce au nevoie-n tara de spirit si de toate

si, daca nu am face cultura pentru ei,

ei si-ar lua-o-n taina de prin strainatate.



si noi am fost excentrici si noi am fost huliti,

nici noi n-am mers la baluri si baiguim tangoul,

de ce sa trecem astazi drept niste incuiati

pe care ii acreste si-i enerveaza noul?



exista niste tineri care muncesc cumplit,

mai hahaiesc aiurea, mai rad dintr-o prostie,

dar daca ai nevoie de ei, sa crezi in ei,

acestia-ti sunt ostenii de astazi, Romanie.



exista niste tineri cu tenisi si cu blugi,

sa nu-i privim cu ura si cu dispretul rece,

ca torta-ncepe, iata, sa arda-n mana lor

si ei platesc decontul mileniului ce trece.


poezie scrisa de Adrian Paunescu





Generatie-n blugi - Madalina Amon




2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Frumoase versuri!
Astazi am postat si eu despre blugi!
Numai bine!

Ramona Maria spunea...

da Valy, sunt frumoase. am intrat sa citesc ce a scris despre blugi si trebuie sa iti spun ca ai un umor foarte fin. zi buna Valy