poezie

duminică, 14 martie 2010

Balada celui plecat


am iubit urate dar destepte
si frumoase fara capatii,
n-am avut iubirea cea dintai
n-a avut rabdare sa m-astepte.

ingerul ca unghia intoarsa
mi-a crescut in carne dimpotriva,
mi-ati adus la nastere coliva
si la groapa dric cu cioc de barza.

zilele bolesc pe-aici ca anii,
anii - zilieri trecuti prin ferma.
va uitarati cu binoclu-n sperma
cum vaslesc stramosii mei, tiganii.

haida-de! de-a lungul si de-a latul
m-ati vanat cand nu eram acasa.
chiar si-acum cand stau intins pe masa
eu sositul rad de eu plecatul.
                           sursa: link
poezie scrisa de Mircea Dinescu






                                                                     sursa: link
autor: C.
titlu: the last song

1 comentarii:

Folk Imperfect spunea...

Apropos de poza cu scena si instrumente muzicale, sa stii ca eu am pus textul pe muzica :)