raspuns

sâmbătă, 5 aprilie 2008

am fost intrebata de atatea ori de ce imi plac atat de mult pantofii cu tocuri inalte, de ce prefer tocurile in dauna comoditatii unor pantofi mai lejeri.



cucereste...pe tocuri



tocurile sunt o arma perfecta pentru a cuceri de la orice pusti pana la cei mai versati dintre barbati...

ele ma fac sa ma simt puternica, increzatoare, feminina...

o pereche de tocuri va atrage intotdeauna privirile, emanand senzualitate, fiind intotdeauna o arma destul de importanta in arsenalul folosit de mine pentru a seduce...

la fel ele ma ajuta pentru a mai adauga uneori cativa centrimetri, (un lucru important e sa nu abuzam de marimea lor si la fel de important sa invatam ca inainte sa le punem sa mergem macar putin pe ele pentru a ne obisnui si pentru a nu trada nici un disconfort cand le purtam)...

eu intotdeauna am fost inconjurata de barbati inalti si in familia mea si cei ce imi sunt prieteni, iar tocurile m-au ajutat, eu avand doar 1,76 m inaltime (spun "doar" fara a simti vreun complex, pentru ca sunt destul de inalta, insa fata de cei ce ma inconjoara sunt chiar micuta)

tocurile ma ajuta in momentele de criza, sporindu-mi increderea in mine...

de asemenea purtate cu o fusta sau rochita sporesc feminitatea, iar barbatii adora o femeie sexy pe tocuri

de altfel am observat ca si  prin sunetul scos ele mereu vor atrage priviri, si nu doar masculine, de multe ori si fetele intorc capul, ceea ce nu ma face decat sa ma simt si mai bine...

cu alte cuvinte mereu voi incerca sa fiu pe tocuri pentru ca ma simt bine in ele, ele oferindu-mi incredere, uneori chiar putere, la fel imi sporesc eleganta, feminitatea si ma simt mult mai sexy pe tocuri.



foto: C.
titlu: de ce ma iubesti?

0 comentarii: